Regulamin sklepu
Regulamin serwisu internetowego
i warunki sprzedaży
tappy.pl
1. INFORMACJE O FIRMIE
1.1. Niniejszy Regulamin został sporządzony i jest stosowany przez TAPPY Luxwiev Mikołaj Klonowski z siedzibą w Kosowo 47, 63-800 Gostyń, NIP: 6961801939, REGON: 386161356 (zwaną dalej „Usługodawcą”, „Sprzedawcą” i „TAPPY”).
1.2. Użytkownik oraz każda inna osoba może komunikować się z Usługodawcą przy wykorzystaniu danych kontaktowych podanych w pkt. 1.1 powyżej oraz następujących danych kontaktowych:
1.2.1. adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.2.2. serwis internetowy: https://tappy.pl
1.2.3. telefon: 797 719 086 / 723 961 581
1.3. W zakresie, w jakim niniejszy Regulamin reguluje świadczenie usług drogą elektroniczną, jest on regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.4. Każdy może nieodpłatnie zapoznać się z treścią Regulaminu.
2. DEFINICJE
Do celów niniejszego regulaminu stosuje się następujące definicje:
„Konsument” – osoba fizyczna, która zgodnie z art. 22(1) kodeksu cywilnego dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
„Przedsiębiorca” – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, która zgodnie z art. 43(1) kodeksu cywilnego prowadzi we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową w związku z czynnościami prawnymi, których zakres obejmuje treść niniejszego regulaminu.
„Przedsiębiorca Na Prawach Konsumenta” – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
„Kupujący” – konsument, przedsiębiorca lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawiera umowę sprzedaży w Sklepie Internetowym tappy.pl; kupujący jest jednocześnie usługobiorcą.
„Sprzedawca” – przedsiębiorca prowadzący serwis internetowy objęty niniejszym regulaminem, tj. TAPPY Luxwiev Mikołaj Klonowski z siedzibą w Kosowo 47, 63-800 Gostyń, NIP: 6961801939, REGON: 386161356
„Koszty Dostawy” – oznacza opłatę za dostawę Towaru(ów) będących przedmiotem danej Umowy Sprzedaży. Koszty Dostawy wyrażone są w złotych polskich i uwzględniają podatek od towarów i usług (VAT). Koszty Dostawy zależą od sposobu dostarczenia Towaru wybranego przez Użytkownika.
„Polityka Prywatności” – odrębny od Regulaminu dokument Usługodawcy określający warunki przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych Użytkownika (w tym cel i zakres przetwarzania) Polityka prywatności dostępna jest pod adresem https://tappy.pl/polityka-prywatnosci/
„Regulamin” – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
„Serwis” – oznacza funkcjonujący w oparciu o System Informatyczny serwis internetowy, posiadający w szczególności funkcjonalność sklepu internetowego, zarządzany i udostępniony w Internecie pod adresem domenowym: https://tappy.pl.
„System Informatyczny” – oznacza system teleinformatyczny Usługodawcy wykorzystywany do świadczenia Usług, obejmujący w szczególności interfejsy graficzne Serwisu.
„Towar” – oznacza rzecz ruchomą prezentowaną w ramach Serwisu (np. traktory zabytkowe), która może stanowić przedmiot Umowy Sprzedaży lub może zostać wskazana przez Użytkownika w ramach korzystania z Usługi Rezerwacji jako Towar, który Użytkownik chciałby zarezerwować. Przez Towar rozumie się wyłącznie rzecz prezentowaną w ramach Serwisu, która opatrzona została informacją „dostępne”. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że prezentowane w Serwisie rzeczy, które zostały opatrzone terminem „niedostępne” „na zamówienie”, „sprzedane” lub których nie można dodać do Koszyka (zablokowana została opcja dodawania do Koszyka), nie stanowią Towarów w rozumieniu Regulaminu.
„Ustawa o Prawach Konsumenta” – oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U z 2017r. poz. 683 ze zm.)
„Użytkownik” – oznacza podmiot, który zgodnie z przepisami prawa zdolny jest do zawarcia Umowy o świadczenie Usług; podmiot, który korzysta w jakikolwiek sposób z Serwisu, a w szczególności podmiot wyświetlający (odwiedzający) powszechnie dostępne strony Serwisu albo podmiot, który zawarł Umowę Sprzedaży. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, iż pod pojęciem „Użytkownika” rozumie się w szczególności osobę, która zawarła z Usługodawcą Umowę Sprzedaży lub Umowę o świadczenie Usługi. Pojęcie „Użytkownika” obejmuje również „Użytkownika Zarejestrowanego”.
„Cena” – oznacza stosowaną przez Usługodawcę cenę danego Towaru brutto, umieszczoną w ramach Serwisu obok informacji o Towarze (tj. cenę Towaru, za jaką Użytkownik może kupić Towar od Usługodawcy). Cena nie uwzględnia Kosztów Dostawy Towaru. Cena wyrażona jest w złotych polskich lub w euro i uwzględnia podatek od towarów i usług (VAT). W przypadku udzielenia rabatu na dany Towar Cena oznacza powyżej opisaną cenę Towaru brutto, po uwzględnieniu rabatu.
„Dzień Roboczy” – oznacza dzień od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
„Zamówienie” – oświadczenie woli Kupującego lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, którego celem jest zawarcie umowy sprzedaży Towaru, przez wskazanie Towaru, rodzaju i jego liczby.
„Umowa Sprzedaży” – umowa przez którą Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność rzeczy (Towaru) i wydać mu rzecz, a Kupujący zobowiązuje się rzecz (Towar) odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę.
„Umowa Zawarta Na Odległość” – Umowa Sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedającym (Przedsiębiorcą) a Kupującym (Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta) zawierana bez jednoczesnej fizycznej obecności stron umowy, za pomocą jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
„Treści Cyfrowe” – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
„Usługodawca” – przedsiębiorca prowadzący serwis internetowy objęty tym Regulaminem, tj. TAPPY Luxwiev Mikołaj Klonowski z siedzibą w Kosowo 47, 63-800 Gostyń, NIP: 6961801939, REGON: 386161356. Usługodawca może być jednocześnie sprzedawcą.
„Usługobiorca” – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej przez Usługodawcę drogą elektroniczną; Usługobiorca może być jednocześnie Kupującym.
„Adresat” – podmiot wskazany przez Usługobiorcę jako właściwy do odebrania przesyłki.
„Rękojmia” – tryb dochodzenia odpowiedzialności przez konsumenta lub osobę fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną zakupionego towaru, określony w przepisach kodeksu cywilnego.
„Kodeks Cywilny” – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. 1964 Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).
3. POSTANOWIENIA OGÓLNE
3.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu tappy.pl prowadzonego przez TAPPY Luxview, przez sprzedaż towarów na odległość, a także korzystania przez usługobiorców z serwisu internetowego, składania zamówień na produkty, uiszczania ceny sprzedaży produktów, dostarczania produktów, uprawnień Kupującego do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji, a także sposób dokonywania zwrotów produktów.
3.2. Korzystając z usług Sklepu Internetowego TAPPY.PL użytkownik potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem, a także akceptuje wszystkie jego postanowienia, zobowiązując się również do przestrzegania jego postanowień.
3.3. Klient zobowiązuje się do podania w formularzu zamówienia pełnych oraz zgodnych z prawdą danych. Podanie fałszywych danych skutkować będzie poniesieniem przez Klienta odpowiedzialności za wynikłe z tego faktu szkody.
3.4. Do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na oferowane produkty wymagany jest komputer albo inne urządzenie (smartfon, tablet) z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
3.5. Przeglądanie asortymentu nie wymaga rejestracji.
3.6. Klient może założyć Konto Klienta i dokonać zarejestrowania się zgodnie z postanowieniami Regulaminu. W tym celu Klient wypełnia on-line formularz rejestracji, podając swój adres e-mail, wybrane przez siebie hasło oraz numer telefonu (dobrowolnie), a także zobowiązany jest zaakceptować niniejszy Regulamin. Po zarejestrowaniu się, na podany w procesie rejestracji adres e-mail Klienta przesłane zostanie potwierdzenie rejestracji. Rejestracja w Sklepie i korzystanie z funkcjonalności Sklepu są bezpłatne. Usługodawca wykorzystuje pliki typu cookie, aby gromadzić informacje związane z korzystaniem ze Sklepu Internetowego przez Usługobiorcę w celu utrzymania sesji zalogowanego Usługobiorcy oraz do prowadzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu Internetowego. Usługobiorca może w każdej chwili usunąć umieszczone pliki cookie lub zablokować umieszczanie plików cookie za pomocą opcji dostępnych w jego przeglądarce internetowej.
3.7. Usługobiorca, który zarejestrował Konto Klienta na stronie Usługodawcy rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez zgłoszenie żądania usunięcia swojego Konta klienta. Usługodawca usuwa zarejestrowane Konto Klienta lub/i adres e-mail z listy subskrybentów bez zbędnej zwłoki.4.RODZAJ I ZAKRES USŁUG
4.1. Usługodawca świadczy w ramach Serwisu następujące Usługi:
4.1.1. Usługę WWW – usługę polegającą na udostępnianiu na indywidualne żądanie Użytkownika danych i informacji umieszczonych na powszechnie dostępnych stronach Serwisu, poprzez wyświetlanie strony Serwisu o określonym adresie URL oraz możliwości wprowadzania Komentarzy i wykorzystania mechanizmów informatycznych Serwisu (funkcji Serwisu). Usługa WWW obejmuje w szczególności:
a) możliwość wyszukiwania i przeglądania powszechnie dostępnych podstron Serwisu (tj. podstron Serwisu, do których dostęp nie wymaga rejestracji i logowania),
b) możliwość zapoznania się z opisem i zdjęciami Towarów zamieszczonymi na powszechnie dostępnych podstronach Serwisu,
c) udostępnienie mechanizmów informatycznych Serwisu służących do składania Zamówień (elektronicznych formularzy itp.) oraz zamawiania Usług Rezerwacji (elektronicznych formularzy itp.),
d) możliwość przeglądania Komentarzy zamieszczonych w ramach Serwisu.
4.1.2. Usługę Serwisu – usługę polegającą na udostępnieniu Użytkownikowi Zarejestrowanemu zasobów Systemu Informatycznego w celu:
a) utrzymania Konta Użytkownika,
b) zapewnienia Użytkownikowi Zarejestrowanemu przy wykorzystaniu Systemu Informatycznego możliwości:
c) zachowania swoich danych teleadresowych,
d) zmiany hasła autoryzującego dostęp do Konta Użytkownika,
e) dostępu do historii swoich zamówień, rezerwacji, reklamacji.
f) możliwość wprowadzenia Komentarzy / Recenzji przy wykorzystaniu funkcji Serwisu, w celu ich zamieszczenia w Serwisie.
4.2. Usługa WWW dostępna jest dla wszystkich Użytkowników, bez konieczności rejestracji w Serwisie. Każdy Użytkownik może przeglądać i przeszukiwać powszechnie dostępne strony Serwisu.
4.3. Umowa o świadczenie Usługi WWW zostaje zawarta na czas nieoznaczony w chwili skutecznego wywołania przez Użytkownika w oknie przeglądarki adresu URL którejkolwiek z powszechnie dostępnych stron Serwisu lub skorzystania przez Użytkownika z przekierowania (hiperłącza) prowadzącego do którejkolwiek z powszechnie dostępnych stron Serwisu (tj. wejścia do Serwisu). Umowa o świadczenie Usługi WWW zostaje rozwiązana w chwili opuszczenia Serwisu przez Użytkownika.
4.4. Usługa Serwisu świadczona jest wyłącznie dla Użytkowników Zarejestrowanych. Korzystanie z Usługi Serwisu możliwe jest wyłącznie po zarejestrowaniu i zalogowaniu się Użytkownika Zarejestrowanego do Serwisu.
4.5. Umowa o świadczenie Usługi Serwisu zostaje zawarta na czas nieoznaczony na zasadach opisanych niniejszym Regulaminie i może zostać rozwiązana na poprzez zgłoszenie przez Usługobiorcę żądania usunięcia swojego Konta klienta. Usługodawca usuwa zarejestrowane Konto Klienta lub/i adres e-mail z listy subskrybentów bez zbędnej zwłoki.
4.6. Usługi świadczone są bez konieczności uiszczania przez Użytkownika jakichkolwiek opłat na rzecz Usługodawcy. Użytkownik ponosi koszty połączenia i korzystania z sieci Internet, zgodnie z treścią umowy łączącej Użytkownika z jego operatorem telekomunikacyjnym (dostawcą Internetu).
4.7. Usługodawca informuje, że nie pobiera od Użytkowników kaucji ani nie żąda udzielenia innych gwarancji finansowych w związku z korzystaniem z Usług.
4.8. W ramach odnośnika (hiperlink) zamieszczonego w przesłanej wiadomości, Użytkownik, który zawarł z Usługodawcą Umowę Sprzedaży może przesłać Komentarze dotyczące zakupionego Towaru. Odnośnik (hiperlink) pozwalający na przesłanie przez Użytkownika Komentarza zostanie przesłany Użytkownikowi Towaru. W przypadku przesłania Komentarza przez Użytkownika zostanie on zamieszczony w ramach Serwisu, pod opisem Towaru (w sekcji „Opinie Klientów”).
4.9. Usługodawca nie monitoruje, ani nie zatwierdza treści publikowanych opinii. Usługodawca może jednak dokonywać ich selektywnej weryfikacji oraz edytować lub usunąć fragmenty lub całość opinii w przypadku, gdy:
4.9.1. jest niezwiązana z Umową Sprzedaży.
4.9.2. jest obraźliwa, zawiera wulgaryzmy, jest niezgodna z dobrymi obyczajami lub jest nieczytelna.
4.9.3. narusza lub potencjalnie narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub prawa osób trzecich, w tym w szczególności w zakresie prawa własności intelektualnej, prawa ochrony danych osobowych.
4.9.4. nie ma na celu oceny współpracy z Usługodawcą lub nie opisuje Towaru będącego przedmiotem Umowy Sprzedaży.
4.10. Usługodawca zapewnia, że publikowane Komentarze pochodzą od Użytkowników, którzy używali danego Towaru lub go nabyli, w ten sposób, że odnośnik umożliwiający dodanie Komentarza na temat Towaru otrzymuje jedynie Użytkownik, który nabył Towar w Serwisie.
5. ZAKAZ WPROWADZANIA TREŚCI BEZPRAWNYCH
5.1. W związku z korzystaniem z Usług Użytkownik nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym, a w szczególności treści:
5.1.1. naruszających prawa innych osób, w szczególności majątkowe lub osobiste prawa autorskie, tajemnicę przedsiębiorstwa, prawa własności przemysłowej, a także dobra osobiste innych osób,
5.1.2. popierających lub głoszących radykalne postawy społeczne, w szczególności wszelkiego rodzaju dyskryminację ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne lub społeczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną,
5.1.3. nawołujących do popełnienia przestępstwa,
5.1.4. naruszających bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
5.2. Użytkownik, który uzyska wiadomość, że jakakolwiek treść udostępniona w Serwisie jest niezgodna z prawem lub Regulaminem, może zgłosić ten fakt Usługodawcy, w szczególności przesyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej: [email protected].
5.3. W przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze treści udostępnianych przez Użytkownika Usługodawca jest uprawniony do uniemożliwienia dostępu do tych treści.
5.4. Użytkownik nie może korzystać z Serwisu oraz Usług w sposób powodujący zakłócenie funkcjonowania Systemu Informatycznego lub jakiegokolwiek jego elementu.
6. WARUNKI SPRZEDAŻY
6.1. Przedstawione przez TAPPY.PL w Internecie lub innych mediach obrazy oraz wszelkie inne Treści, ogłoszenia, jak również informacje, zdjęcia i filmy wideo dotyczące poszczególnych produktów w asortymencie nie stanowią jeszcze oferty zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego. Informacje i treści te służą wyłącznie w celu dostarczenia informacji dla potencjalnego nabywcy, przy czym z uwagi na możliwość omyłek, treść ogłoszeń i informacji nie stanowi zapewnienia w rozumieniu art. 556 § 1 KC, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego. Oferty kupna można składać poprzez przygotowane przez TAPPY.PL formularze zamówień online.
6.2. Obrazy przedstawione na stronach oferowanych artykułów to jedynie motywy wzorcowe i przykładowe przedstawienie wzorów. W ramach realizacji zamówienia Klient nie otrzymuje oryginalnego obrazu, a jedynie zgodną z motywem kopię przygotowaną na wybranym przez Klienta medium i według wybranej przez niego techniki oraz o określonych przez niego rozmiarach.
6.3. Wszystkie ceny towarów w Sklepie Internetowym są podawane w walucie złotych polskich (PLN) i są cenami brutto tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT).
6.4. Do każdego Zamówienia realizowanego na rzecz Użytkownika będącego Konsumentem wystawiany jest paragon, chyba że Użytkownik zgłosi potrzebę wystawienia faktury i poda dane niezbędne do jej wystawienia.
6.5. Do każdego Zamówienia realizowanego na rzecz Użytkownika niebędącego Konsumentem wystawiana jest faktura VAT.
6.6. Paragon lub faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie Towary wybrane do Zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki, chyba że Zamówienie realizowane jest partiami – w takim przypadku na każdą część Zamówienia może zostać wystawiony odrębny paragon/faktura VAT.
6.7. W celu otrzymania faktury VAT z tytułu realizacji Zamówienia, a także identyfikacji Użytkownika (w przypadku Zamówień dokonanych w imieniu i na rzecz przedsiębiorcy), Użytkownik zobowiązany jest dodatkowo podać następujące dane, które zostaną uwzględnione na fakturze VAT:
- w przypadku Użytkownika niebędącego przedsiębiorcą, który wyraził wolę otrzymania faktury VAT – adres zamieszkania Użytkownika;
- w przypadku przedsiębiorcy – siedziba i adres przedsiębiorcy, który dokonał Zamówienia, a także numer identyfikacji podatkowej przedsiębiorcy.
7. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
7.1. Złożenie zamówienia przez Klienta odbywa się w oparciu o obowiązujący Regulamin. Każdy zamówiony artykuł musi zostać skonfigurowany przez Klienta według jego życzeń. Należy zapoznać się z wszystkimi możliwościami konfiguracji i wziąć pod uwagę cenę całkowitą.
7.2. Aby umowa sprzedaży mogła zostać zawarta, należy:
- wybrać konkretny artykuł oraz dokonać jego konfiguracji w ramach dostępnych opcji i życzeń Klienta;
- złożyć zamówienie on-line, tj. na stronie sklepu, poprzez koszyk zamówień – przycisk “dodaj do koszyka”;
- potwierdzić, że jest się świadomym tego, iż zamówienie pociąga za sobą obowiązek dokonania płatności poprzez aktywowanie przycisku “Złóż zamówienie” w ostatnim kroku koszyka zamówień;
- wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu, a także numer telefonu, pod którym Sprzedawca może skontaktować się z Klientem w sprawach związanych z zamówieniem;
- wpisać dane do faktury, jeżeli Klientowi ma zostać wystawiona i wysłana faktura VAT. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej; faktury wysyłane będą na adres e-mail wskazany w koncie Klienta;
- potwierdzić zamówienie przyciskiem: „Zamawiam i płacę”;
- opłacić zamówienie w jednym z dostępnych sposobów płatności. Zamówienia złożone w Sklepie mogą być opłacone wyłącznie z góry (przed wysłaniem zamówionego produktu). Zapłaty można dokonać: przelewem w formie przedpłaty w pełnej wartości zamówienia na rachunek bankowy sprzedawcy. Wszystkie akceptowane środki płatności zaznaczone są w jasny i wyraźny sposób na początku procesu składania zamówienia (w koszyku zamówień).
7.3. Po złożeniu zamówienia do Klienta zostaje wysłana wiadomość e-mail z podsumowaniem jego zakupów i prośbą o potwierdzenie zamówienia. Za początek terminu realizacji zamówienia przyjmuje się następny dzień roboczy po dniu, w którym płatność została zaakceptowana lub zaksięgowana.
7.4. TAPPY.PL zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi i realizacji zamówienia, jeśli produkty zawierać będą treści sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami bądź zasadami współżycia społecznego. Sklep zastrzega sobie również możliwość dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie, jak również do zmian w zakresie wysokości kosztów dostarczenia zamówionych artykułów.
8. WARUNKI PŁATNOŚCI
8.1. TAPPY.PL przyjmuje zarówno przedpłatę za zamówienie przyjęte do realizacji jak również płatność przy odbiorze towaru.
8.2. Płatności za towary można dokonywać w formie przedpłaty na podany numer konta, w systemie bezpiecznej płatności za pośrednictwem TPAY, PAYPAL, PAYU lub STRIPE.
8.3. Płatność gotówką jest możliwa tylko i wyłącznie przy wyborze płatności za pobraniem.
8.4. Płatność uznaje się za zrealizowaną po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. Złożenie zamówienia i zaksięgowanie płatności potwierdzane jest za pośrednictwem poczty elektronicznej. Klient ma możliwość monitorowania statusu zamówienia.
9. WARUNKI DOSTAWY
9.1. Zamówione artykuły są wysyłane do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej, odbiór osobisty nie jest możliwy.
9.2. Każdy produkt z oferty sklepu ma określony i podany w metryczce czas realizacji zamówienia i wynosi od 2 do 5 dni roboczych, jeżeli na stronie produktu nie napisano inaczej.
9.3. Czas realizacji upływa on od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto. Zamówienia o różnym czasie realizacji wysyłane są po skompletowaniu całości zamówienia tj. po upływie czasu najdłuższego z podanych. W uzasadnionych przypadkach, sklep zastrzega sobie prawo do wysyłania każdego z produktów oddzielną przesyłką.
9.4. Koszty dostawy wyliczone są dla poszczególnego zamówienia i pojawiają się w Konfiguratorze jako cena końcowa. Koszt dostawy naliczany jest do każdego zamówienia niezależnie od formy dostawy.
W przypadku dostawy towaru nie odpowiadającej ustaleniom umowy powstałym z naszej winy, klient zobowiązuje się do udzielenia nam dodatkowego terminu realizacji zamówienia wynoszącego 2 tygodnie. Nie ponosimy kosztów dojazdu czy rozpoczęcia pracy fachowca, jeśli został on umówiony w tym czasie. Nie odpowiadamy również za wszelakie upływające terminy odbiorów projektów itp. – klient zobowiązany jest do złożenia zamówienia z odpowiednim wyprzedzeniem.
10. USZKODZENIA POWSTAŁE W TRAKCIE TRANSPORTU
10.1. Kupujący powinien sprawdzić stan przesyłki w chwili jej odbioru od kuriera. W razie stwierdzenia, że zawartość jest uszkodzona bądź nosi ślady otwierania nie należy kwitować odbioru przesyłki, tylko zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.
10.2. Klient zobowiązany jest jak najszybciej poinformować sklep o próbie doręczenia uszkodzonej przesyłki.
11. OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
TAPPY.PL nie ponosi odpowiedzialności za brak stałego dostępu do Sklepu Internetowego i szybkość działania systemu, a także błędy techniczne i elektroniczne powstałe w trakcie składania zamówienia, jeśli przyczyną ich powstania są czynniki, na które sklep nie ma wpływu.
12. KORZYSTANIE Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
12.1. Fototapety oferowane w sklepie internetowym Tappy.pl są produktami nieprefabrykowanymi, wyprodukowanymi indywidualnie według specyfikacji Klienta i służącym zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Kupujący sam określa parametry zamówienia poprzez początkowy wybór zdjęcia, materiału, wymiaru wydruku, aż do wyboru ewentualnych opcji wykończenia produktu. Dlatego też zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023r. poz. 2759 ze zm.) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów dotyczących fototapet oferowanych w sklepie Tappy.pl.
12.2. Prawo odstąpienia od umowy i zwrotu przysługuje wyłącznie w przypadku produktów prefabrykowanych i niewyprodukowanych indywidualnie według specyfikacji Klienta, takich jak plakaty, obrazy, produkty o określonych parametrach (znajdujące się w zakładce „wyprzedaże”).
12.3. Konsumentowi i przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawieranej na odległość przez okres 14 (czternastu) dni bez podawania powodów i bez ponoszenia żadnych kosztów.
12.3. Bieg terminu rozpoczyna się od dnia w którym konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta albo strona trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta weszła w fizyczne posiadanie towarów.
12.4. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek poinformować Przedsiębiorcę w okresie biegu terminu do odstąpienia od umowy o swojej decyzji w tym zakresie.
12.5. Oświadczenie konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie wymaga formy szczególnej. W tym celu wystarczające jest skorzystanie ze wzoru formularza odstąpienia, określonego w Załączniku do Regulaminu lub złożenie wyraźnego w swojej treści oświadczenia. Termin odstąpienia uważa się za dochowany, gdy konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał oświadczenie o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem tego terminu. Ciężar dowodu w tym zakresie spoczywa na konsumencie lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
12.6. Zapakowane produkty należy odesłać na adres:
TAPPY Luxwiev
Kosowo 47
63-800 Gostyń
Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Fototapety, obrazy i plakaty należy zabezpieczyć przed przemieszczaniem wewnątrz opakowania i odsyłać w twardym kartonie. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Kupującego nie podlega zwrotowi.
12.7. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
12.8. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności z wyjątkiem kosztów dostawy.
12.9. Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki.
12.10. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
12.11. Zwracane towary powinny być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach prawidłowego zapoznania się z towarem. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada za zmniejszenie wartości towarów, które nastąpiło od dnia w którym wszedł w fizyczne posiadanie towarów lub w którym strona trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta weszła w fizyczne posiadanie towarów oraz wynikające z niewłaściwego obchodzenia się z nimi w stopniu większym niż konieczny do stwierdzenia charakteru, właściwości czy sposobu działania towarów.
Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat TAPPY Luxwiev, Kosowo 47, Gostyń, Polska, [email protected]. – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. |
13. REKLAMACJE KONSUMENCKIE
13.1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta za zgodność towaru z zawartą umową sprzedaży, w zakresie określonym kodeksem cywilnym.
13.2. Sprzedawca informuje, że ze względów technicznych i technologicznych (w szczególności z uwagi na indywidualne ustawienia monitora oraz ograniczenia technologiczne wyświetlaczy) obrazy, zdjęcia i filmy produktów, zwłaszcza fototapet, przedstawione na stronie internetowej mogą różnić się od rzeczywistych kolorów oferowanych produktów. Aby uniknąć wątpliwości co do rzeczywistych kolorów oferowanych produktów, przed dokonaniem zamówienia fototapety, zalecamy uprzednie zamówienie próbki (co jest możliwe za pomocą guzika „zamów próbkę” widocznego na stronie poszczególnego produktu). Jedynie odstępstwa pomiędzy próbnikiem a dostarczoną fototapetą mogą stanowić podstawę do reklamacji. Ponadto z uwagi na wykorzystane technologie możliwe są niewielkie różnice w formacie, rodzaju i jakości podłoża, co technologicznie w procesie produkcji jest nie do uniknięcia. Tego typu nieznaczne odstępstwa stanowią specyfikę oferowanego towaru oraz stosowanej technologii produkcji i nie stanowią niezgodności z umową. Dlatego też podstawą reklamacji nie mogą być tego typu nieznaczne odstępstwa ani różnice w barwie rzeczywistego produktu w stosunku do koloru tego produktu, odwzorowanego przez monitor komputera. Sklep nie uzna również reklamacji w przypadku niewłaściwego obchodzenia się Klienta z produktem lub też jego nieumiejętnego montażu. Ponadto Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności jeżeli ewentualne zmniejszenie wyraźności obrazu na fototapecie sporządzonej i wydrukowanej indywidualnie w oparciu o zdjęcie lub obraz przesłany przez klienta spowodowane jest przyczynami technicznymi leżącymi po stronie Klienta, w szczególności niską rozdzielczością obrazu wyjściowego przesłanego przez Klienta.
13.3. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy, tj. dwóch lat od wydania towaru, konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany zawiadomić sprzedawcę o zaistniałej sytuacji, wedle własnego wyboru:
- wysyłając lub dostarczając osobiście zawiadomienie na adres pocztowy siedziby lub lokalu przedsiębiorcy;
- wysyłając zawiadomienie na adres e-mail;
- ustnie do protokołu w siedzibie lub lokalu przedsiębiorcy.
13.4. Dla zawiadomień konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać z wzoru stanowiącego załącznik do Regulaminu. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie, gdzie wskazane zostaną co najmniej: imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis niezgodności towaru i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.
13.5. W celu umożliwienia Sprzedawcy rozpoznania reklamacji, konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest odesłać reklamowane towary do siedziby Sprzedawcy albo przekazać je sprzedawcy lub osobie upoważnionej przez niego do ich odbioru, bez zbędnej zwłoki. W przypadku uznania roszczeń zgłaszającego Sprzedawca zwraca reklamującemu poniesione koszty dostarczenia.
13.6. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Kupujący, może żądać obniżenia ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
13.7. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową, rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta inny niż żądany przez niego sposób zaspokojenia.
13.8. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
14. ODPOWIEDZIALNOŚĆ WOBEC PRZEDSIĘBIORCÓW
14.1. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami na Prawach Konsumenta, odpowiedzialność Sprzedawcy jest ograniczona wyłącznie do:
- do winy umyślnej oraz
- szkody rzeczywistej bezpośrednio poniesionej w wyniku utraty życia, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia, do kwoty nieprzekraczającej 1000 zł.
14.2. Sprzedający wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową (wyłączenie rękojmi) dla wszystkich kupujących, którzy nie mają statusu Konsumenta albo Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta. W tym zakresie Sprzedawca nie zawiera umów na odmiennych warunkach kupującego a ewentualne odmienne postanowienia Ogólnych Warunków Zakupów klienta nie mają zastosowania.
14.3. Sprzedawca informuje, że ze względów technicznych i technologicznych (w szczególności z uwagi na indywidualne ustawienia monitora oraz ograniczenia technologiczne wyświetlaczy) obrazy, zdjęcia i filmy produktów, zwłaszcza fototapet, przedstawione na stronie internetowej mogą różnić się od rzeczywistych kolorów oferowanych produktów. Aby uniknąć wątpliwości co do rzeczywistych kolorów oferowanych produktów, przed dokonaniem zamówienia fototapety, zalecamy uprzednie zamówienie próbki (co jest możliwe za pomocą guzika „zamów próbkę” widocznego na stronie poszczególnego produktu). Jedynie odstępstwa pomiędzy próbnikiem a dostarczoną fototapetą mogą stanowić podstawę do reklamacji. Ponadto z uwagi na wykorzystane technologie możliwe są niewielkie różnice w formacie, rodzaju i jakości podłoża, co technologicznie w procesie produkcji jest nie do uniknięcia. Tego typu nieznaczne odstępstwa stanowią specyfikę oferowanego towaru oraz stosowanej technologii produkcji i nie stanowią niezgodności z umową. Dlatego też podstawą reklamacji nie mogą być tego typu nieznaczne odstępstwa ani różnice w barwie rzeczywistego produktu w stosunku do koloru tego produktu, odwzorowanego przez monitor komputera. Sklep nie uzna również reklamacji w przypadku niewłaściwego obchodzenia się Klienta z produktem lub też jego nieumiejętnego montażu.
15. REKLAMACJE DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA USŁUG
15.1. Użytkownik uprawniony jest do składania reklamacji dotyczących świadczenia Usług przez Usługodawcę.
15.2. Reklamacja może zostać doręczona Usługodawcy w dowolny sposób, w tym:
- przesłana pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej Usługodawcy wskazany w pkt. 1. Regulaminu,
- doręczona Usługodawcy w formie pisemnej, np. poprzez jej przesłanie kurierem lub listownie na adres Usługodawcy wskazany w Regulaminie lub złożona w formie pisemnej w lokalu Usługodawcy pod adresem wskazanym w pkt. 1 Regulaminu.
15.3. Reklamacja powinna zawierać przynajmniej: imię i nazwisko osoby składającej reklamację oraz opis przyczyny reklamacji.
15.4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
15.5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, nie później jednak niż w terminie wskazanym w pkt. 11.4 powyżej, Usługodawca udzieli Użytkownikowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej lub adres do doręczeń podany przez Użytkownika w reklamacji. W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera danych pozwalających na przesłanie Użytkownikowi odpowiedzi na reklamację, pozostanie do odbioru przez Użytkownika w lokalu Usługodawcy pod adresem wskazanym w pkt. 1.1 Regulaminu.
16. Odstąpienie od warunków umowy przez sprzedającego
16.1. TAPPY.PL zastrzega sobie prawo do odstąpienia od warunków umowy bez możliwości roszczenia odszkodowawczego ze strony Klienta w ciągu 7 dni od jej zawarcia w przypadku, gdy wystąpiły okoliczności niezależne od TAPPY.PL, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację umowy albo jeżeli w wyniku tych okoliczności spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą.
16.2. Podstawą odstąpienia w wyznaczonym terminie jest także ingerencja w strukturę sklepu przez osoby trzecie, na skutek czego uległa zmianie funkcjonalność, parametry serwisu oraz mechanizm składania zamówień i ceny.
16.3. TAPPY.PL zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji:
- zleceń naruszających dobra osobiste osób trzecich,
- zleceń zawierających jakąkolwiek formę przemocy, profanacji, pornografii oraz treści sprzecznych z obowiązującymi przepisami prawa i ogólnie przyjętymi normami.
17. Prawa autorskie
17.1. Zakup towarów nie oznacza nabycia jakichkolwiek praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej do zakupionych produktów.
17.2. Sprzedawane przez TAPPY.PL produkty objęte są na całym świecie prawami autorskimi. Klient lub osoby trzecie nie jest upoważniony do produkcji, rozpowszechniania lub powielania produktów TAPPY.PL.
18. INFORMACJA RODO
18.1. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119), (zwanego dalej „RODO“), Sprzedawca informuje, że: Administratorem Danych Osobowych jest: TAPPY Luxwiev Mikołaj Klonowski z siedzibą w Kosowo 47, 63-800 Gostyń, NIP: 6961801939, REGON: 386161356.
18.2. Użytkownik oraz każda inna osoba może komunikować się z Usługodawcą przy wykorzystaniu danych kontaktowych podanych w pkt. 1.1 powyżej oraz następujących danych kontaktowych:
16.2.1. adres poczty elektronicznej: [email protected]
16.2.2. serwis internetowy: https://tappy.pl
18.3. Klienci i Użytkownicy mają możliwość skontaktowania się z administratorem danych osobowych w dowolnym momencie w przypadku wszystkich pytań dotyczących ochrony danych osobowych poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected],
18.4. Dalsze szczegóły w odniesieniu do wykorzystania danych i w odniesieniu do praw z nich wynikających można znaleźć w postanowieniach Polityki Prywatności dostępnej pod adresem https://tappy.pl/polityka-prywatnosci/.
19. Informacja w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich (ODR)
19.1. Komisja Europejska udostępnia w Internecie, pod następującym linkiem platformę do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
19.2. Sprzedawca nie jest obowiązany na podstawie odrębnych przepisów do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z konsumentami ani też nie wyraża zgody na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
20. Postanowienia końcowe
20.1. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego z wyłączeniem stosowania Konwencji Nowojorskiej z dnia 14.06.1974r. o przedawnieniu w międzynarodowej sprzedaży towarów (Dz.U. z 1997r. nr 45 poz. 282).
20.2. Niniejszy Regulamin udostępniany jest nieodpłatnie, w każdym czasie, za pośrednictwem linku aktywacyjnego zamieszczonego na stronie https://tappy.pl, oraz w koszyku zamówień (przed zawarciem umowy). Istnieje możliwość sporządzenia jego wydruku lub zapisania w formie pliku.
20.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiana nie narusza praw osób, które złożyły zamówienie lub zawarły umowę sprzedaży przed dokonaniem zmian w regulaminie.
20.4. Jeśli poszczególne postanowienia niniejszego Regulaminu są lub staną się nieważne lub nieskuteczne, w całości lub w części, lub zawierają jakiekolwiek luki, nie ma to wpływu na ważność pozostałych postanowień i/lub pozostałych części Regulaminu.
20.5. Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Usługobiorcami i Kupującymi, którzy nie są konsumentami albo przedsiębiorcami na prawach konsumenta, wynikłe na podstawie lub w związku z niniejszym Regulaminem lub oferowanymi przez Sprzedawcę usługami i towarami, będą rozstrzygane wyłącznie przez sąd polski właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Powyższe postanowienie nie ma zastosowania w sporach z konsumentami i przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
Załączniki:
1) formularz odstąpienia od umowy
2) formularz reklamacyjny
Załącznik 1
Formularz odstąpienia od umowy
……………………………
Miejscowość, data
do
TAPPY Luxwiev Mikołaj Klonowski
Kosowo 47, 63-800 Gostyń
……………………………………..
……………………………………..
Imię i nazwisko konsumenta
Adres konsumenta
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy zawartej w dniu …………………….na odległość*/poza lokalem przedsiębiorstwa* bez podania przyczyny.
Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy.
Proszę o zwrot ceny towaru na konto*……… / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*
………………………
Podpis konsumenta
* Niepotrzebne skreślić
Załącznik: dowód zakupu*/umowa* (zalecane)
Załącznik nr 2
Formularz reklamacyjny
……………………………
Miejscowość, data
do
TAPPY Luxwiev Mikołaj Klonowski
Kosowo 47, 63-800 Gostyń
……………………………………..
……………………………………..
Imię i nazwisko oraz adres konsumenta
REKLAMACJA TOWARU
Zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie w dniu ………………………………………… [data i nazwa towaru] jest niezgodny z umową. Niezgodność z umową polega na …………………………………………………………………………. ……………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………
Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu………..
W związku z tym oczekuję:
- wymiany towaru na nowy
- nieodpłatnej naprawy towaru
- Obniżenia ceny o ………….. %
- Odstępuję od umowy i proszę o zwrot podanej kwoty na konto o numerze
…………………………………………………………………..………… w Banku ……………….……………
………………………
Podpis konsumenta